Sunday, January 11, 2009

PMP

apa yg penting??? kerjasama

emmm...atur modus oprandi


sifu...



  • kenangan yg paling indah join PMP....dapat belajar banyak benda....
  • PMP mengajar aku utk lebih berstartegi...mengajar aku ilmu memimpin...
  • PMP mengajar aku sikap kerja sama...mengenal semua jenis manusia...
  • PMP mengajar aku menjadi penilai...mengajar aku modus oprandi...
  • PMP....Pembantu Mesra Pendaftaran.... Apa yg penting?? ....Kerjasama...yg susah jadi senang...
  • PMP mengajar aku utk menilai manusia luaran dan dalaman...semua ilmu ni aku dapat bukan dari buku...tetapi pengalaman...mmg xsia-sia sifu aku ajar aku...tq en.ramli coz ajar aku menjadi org yg baik...org yg penuh dengan matlamat...
  • semua kawan-kawan PMP menjadi org yg berguna sekarang ne...amin...




2 comments:

  1. hebat la P.O kite nie...
    aLL da bes!!!

    ReplyDelete
  2. Owh.. Gila tersentuh.. Owh.. Tears? Owh.. BLUEK..
    wahaha..
    Din POCOYO..
    Wahaha..
    Best kerja ngan ko.. Tetapi kekadang tu aku jadi arang jugak ah... Tapi takpe.. Aku maafkan (Pergh.. gila POCOYO ayat)
    Aku mesti rindukan bebudak PMP lama nih..

    ReplyDelete